نماش نتایج 1- 15 (از 150)
صفحه:1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10«قبلی · بعدی »

تقدير از برندگان مسابقه نمازثبت احوال استان کردستان

شنبه 23 تیر 1397
طی مراسمی با حضور صومی مدیر کل ثبت احوال کردستان از برندگان مسابقه نماز ویژه ماه مبارك رمضان تقدير شد. به گزارش روابط عمومي اداره کل ثبت احوال کردستان، اين مسابقه به همت ستاد اقامه نماز و شورای امر به معروف و نهی از منکر و پيرامون مسايل شرعي و احكام روزه و نماز در ماه مبارك رمضان مابين كاركنان ثبت احوال استان برگزار شد. و از بین 14 نفر از شركت كنندگان در مسابقه که به سوالات پاسخ صحيح دادند به قيد قرعه به 3 نفر از برندگان هدايايي اعطا شد.

پیام تسلیت به مناسبت سانحه دردناک ترمینال سنندج

چهار شنبه 20 تیر 1397
در پی حادثه برخورد اتوبوس مسافربری در ترمینال سنندج با تانکر حامل مواد سوختی، حسن صومی مدیرکل ثبت احوال استان کردستان پیام تسلیتی صادر نمود. به گزارش روابط عمومی ثبت احوال استان کردستان، متن این پیام به این شرح است: ضمن ابراز تأثرو تأسف قلبی و تسلیت به بازماندگان حادثه دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری در ترمینال سنندج با تانکر حامل مواد سوختی و آرزوی صبوری برای آنان، از درگاه خداوند متعال برای ارواح جان‌ باختگان این حادثه رحمت و مغفرت واسعه‌ الهی را مسئلت می‌نمایم.

افتتاح اولین دفتر پیشخوان ارائه خدمات ثبت احوال در شهرکرانی

چهار شنبه 13 تیر 1397
اولین دفتر پیشخوان ارائه خدمات ثبت احوال در شهرکرانی دوازدهم تیرماه با حضور صومی مدیرکل ثبت احوال استان کردستان، قاسمی بخشدار و جمعی از مسئولین شهر کرانی افتتاح گردید. به گزارش روابط عمومی ثبت احوال کردستان، صومی در مراسم افتتاح این دفتر اظهار داشت: سازمان ثبت احوال در راستای اصل 44 قانون اساسی و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بخشی ازخدمات خودرا به دفاتر پیشخوان واگذارنموده است. وی با بیان اینکه این دفتر سی و نهمین دفتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات ثبت در استان کردستان است، تصریح نمود: افتتاح این دفترنقش بسزایی در تسهیل و تسریع ارائه خدمات به مردم شریف این منطقه بعنوان یکی از دورافتاده ترین نقاط استان دارد. قاسمی بخشدارکرانی اظهار داشت: این منطقه از نقاط مهم و حساس استان کردستان است که دارای مردمانی مهربان، خونگرم و صمیمی می باشد. وی تصریح نمود: عزم دولت بر این است تا در راستای خدمت رسانی به شهروندان همه توان و تلاش خود را به کار گیرد که زمینه دسترسی آسان مردم را به خدمات فراهم سازد. قاسمی افتتاح این دفتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات ثبت احوال را درشهر کرانی گامی مهم در راستای خدمت رسانی آسان به شهروندان دانست و ازمدیرکل ثبت احوال استان تقدیر و تشکر نمود.

دیدار مدير كل با فرماندار شهرستان بیجار

چهار شنبه 13 تیر 1397
صومی مدير كل ثبت احوال استان كردستان روزدوازدهم تیرماه ضمن دیدار و گفتگو با ورمقانی فرماندار شهرستان بیجار از اداره ثبت احوال این شهرستان بازديد نمود. به گزارش روابط عمومي اداره کل ثبت احوال کردستان، صومی دردیدار با فرماندار بیجارپس از تبریک انتصاب ورمقانی به سمت فرماندار این شهرستان، به بیان مسائل ومشکلات اداره ثبت احوال بیجار پرداخت. وی با بیان اینکه ساختمان اداره ثبت احوال بیجار قدیمی و فرسوده می باشد، خواستارتامین اعتبار لازم جهت نوسازی و تعمیر آن شد. مدير كل ثبت احوال استان كردستان همچنین درخصوص مشکلات ساختمان اداره ثبت احوال کرانی و پیدا کردن راه حلی جهت پیشگیری از خطرات احتمالی با فرماندار بیجار به رایزنی پرداخت. ورمقانی فرمانداربیجار در خصوص حل مشکلات اداره ثبت احوال بیجارواختصاص اعتبارلازم ازمحل اعتبارات شهرستانی به این امر قول مساعد داد. وی تصریح نمود: مشکل ساختمان اداره ثبت احوال کرانی را در جلسه شورای اداری شهرستان مطرح خواهد نمود تا راه حلی مناسب برای آن اتخاذ گردد. صومی همچنین با حضور در اداره ثبت احوال بیجار با همکاران این اداره دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدير كل با فرماندار شهرستان دیواندره

سه شنبه 5 تیر 1397
صومی مدير كل ثبت احوال استان كردستان روز چهارم تیرماه ضمن دیدار و گفتگو با جعفر توان فرماندار شهرستان دیواندره، از اداره ثبت احوال این شهرستان بازديد نمود. به گزارش روابط عمومي اداره کل ثبت احوال کردستان، صومی دردیدار با فرماندار شهرستان دیواندره به بیان مسائل ومشکلات اداره ثبت احوال دیواندره بویژه در زمینه تخصیص اعتبارات پرداخت. توان فرماندار دیواندره در خصوص حل مشکلات اداره ثبت احوال دیواندره واختصاص اعتبارلازم ازمحل اعتبارات شهرستانی به این امر قول مساعد داد. صومی همچنین با حضور در اداره ثبت احوال دیواندره با همکاران این اداره دیدار و گفتگو کرد و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل تشکیل شد

چهار شنبه 30 خرداد 1397
اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت ثبت احوال کردستان سی ام خردادماه به ریاست صومی مدیر کل ثبت احوال استان وبا حضورعطار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان دردفتر مدیر کل برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت احوال کردستان، صومی ضمن اشاره به اهمیت آموزش کارکنان، تصریح نمود: از این به بعد ارتقا و انتصاب مدیران در ثبت احوال استان منوط به گذراندن دوره های آموزشی شایسته سالاری و تربیت مدیران خواهد بود. وی خاطرنشان نمود: ثبت احوال استان با وحود داشتن مراجعین زیاد برای دریافت خدمات، دارای بالاترین میزان رضایتمندی ارباب رجوع بوده است. مدیرکل ثبت احوال استان کردستان به نقش دفاتر پیشخوان درتسریع خدمت رسانی به مردم اشاره کرد وافزود: در سال جاری هشت دفتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات ثبت احوال در نقاط مختلف استان راه اندازی می شود. در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان ضمن قدردانی از اقدامات اداره کل ثبت احوال استان در راستای توسعه و تحول اداری. خاطرنشان نمود: امسال ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرائی استان به صورت الکترونیکی خواهد بود و نتایج آن به اطلاع ادارات خواهد رسید. عطار به ابلاغ دستورالعمل میز خدمت توسط رئیس جمهوراشاره کرد و افزود: با هدف ارائه خدمات مطلوب به مردم و رعایت حقوق شهروندی از اول تیرماه میز خدمت در دستگاه های اجرایی استان عملیاتی می شود. وی کوتاه شدن مدت زمان انجام فرایندها، شفاف سازی و جلوگیری از فساد اداری را از مهمترین مزایای استقرار میز خدمت در دستگاه های اجرایی دانست. در ادامه اعضاء نظرات و دیدگاههای خود رادر زمینه ساختمان اداری بخش کلاترزان، انجام طرح پژوهشی، انتصاب مدیران، تبدیل وضعیت همکاران و راه اندازی دوربینهای مدار بسته برای ادارات مطرح نموده و مصوباتی اتخاذ گردید.

ديدار كاركنان با مدير كل استان به مناسبت عيد فطر

یکشنبه 27 خرداد 1397
کارکنان اداره کل ثبت احوال استان کردستان وشهرستان سنندج روزیکشنبه بیست وهفتم خردادماه در دیدارهای جداگانه به منظور تبريك عید سعید فطر در دفتر كار مدير كل ثبت احوال استان حضور يافتند. به گزارش روابط عمومی ثبت احوال کردستان، در اين ديدارصومی مدیرکل ثبت احوال استان ضمن تشكر از حضور همكاران و آرزوی قبولي طاعات وعبادات آنها، فرارسیدن عید سعید فطررا به تمامی همکاران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت

جلسه کمیته ایثارگران اداره کل تشکیل شد

دو شنبه 21 خرداد 1397
جلسه کمیته ایثارگران اداره کل ثبت احوال استان کردستان روز بیستم خرداد ماه باحضورصومی مدیرکل و دیگر اعضا تشکیل گردید. به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت احوال کردستان، صومی با اشاره به اینکه دیدار با ایثارگران و رفع مشکل آنها از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: هدف از تشکیل این کمیته رسیدگی به مشکلات ایثارگران در حد شرایط و ضوابط اداره است. وی با بیان اینکه ایثارگری ماورای پست و مقام می باشد و با هیچ چیز قابل سنجش نیست، خاطرنشان نمود: دراختصاص پست به کارمندان در شرایط مساوی اولویت را به ایثارگران خواهیم داد. مدیرکل ثبت احوال استان ضمن بیان این مطلب که ثبت احوال استان به نسبت پرسنل دارای بیشترین میزان ایثارگران است، تصریح نمود: انتظارداریم این عزیزان نیز با تلاش، پشتکارو کار مفید در راستای ارتقا جایگاه اداره گام بردارند..

اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکرثبت احوال استان تشکیل شد

یکشنبه 20 خرداد 1397
اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکرثبت احوال کردستان در سال 97 روزنوزدهم خردادماه با حضور صومی مدیرکل واعضای شورا دردفترکار مدیرکل تشکیل گردید. به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت احوال کردستان، صومی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه رمضان، به تلاوت آیه 104 سوره آل عمران در خصوص وجوب امر به معروف و نهی از منکرپرداخت. وی ضمن تشریح جایگاه امر به معروف و نهی از منکردر ادارات، برلزوم برگزاری دوره های آموزشی متناسب در این زمینه تاکید کرد. در ادامه پس از قرائت منشور اقامه نماز اداره کل ثبت احوال استان کردستان، راهکارهای اجرای هریک از برنامه ها بررسی شد.

حضور پرشور كاركنان ثبت احوال استان در راهپیمایی روز جهانی قدس

شنبه 19 خرداد 1397
مديريت و كاركنان اداره كل و ثبت احوال شهرستان سنندج همگام با ساير اقشار بپا خواسته مسلمانان روزه دار جهان اسلام، روز هجدهم خرداد ماه ودر آخرین جمعه ازماه مبارک رمضان در راهپيمايي عظيم و پرشكوه روز جهاني قدس حضورگسترده و فعال داشته و باردیگرحمایت بی دریغ خود را از مردم مظلوم و بي دفاع فلسطین به اثبات رسانده و جنایات استکبار جهانی رامحکوم نمودند

مردم استان هر چه سریعتر برای دریافت کارت هوشمند ملی خود اقدام کنند

شنبه 12 خرداد 1397
استاندار کردستان با اشاره به کاربردی شدن کارت هوشمند ملی در آینده نزدیک، ار تمامی افراد واجد شرایط در استان تقاضا نمود هر چه سریعتر برای ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی خود اقدام کنند. به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت احوال کردستان، کارت هوشمند ملی مرادنیا استاندارکردستان روز دهم خرداد ماه در دیدار با مدیر کل و معاونین ثبت احوال استان به ایشان تحویل گردید. صومی مدیرکل ثبت احوال کردستان در این دیدار پس از ارائه گزارش وضعیت صدور کارت هوشمند ملی برای مردم استان، به بیان مشکلات ثبت احوال استان بویژه در زمینه اعتبارات پرداخت.

اولین جلسه کمیته ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد برگزارشد

سه شنبه 1 خرداد 1397
اولین جلسه کمیته ارتقاء سلامت نظام اداری، پیشگیری ومقابله با فساد یکم خرداد ماه با حضور صومی مدیرکل ثبت احوال استان کردستان و سایر اعضا دردفترکارمدیرکل برگزارشد. به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت احوال کردستان، در ابتدای جلسه صومی بر لزوم اجرای کامل برنامه های ارتقاء سلامت نظام اداری و همچنین برگزاری منظم جلسات کمیته تاکید کرد. وی شناخت فرصت ها و تهدیدهای موجود در خصوص سلامت اداری را ضروری دانست و تقویت اعتقاد به نظم و انضباط اداری را گامی اساسی در راستای ارتقای سلامت اداری ذکر نمود. در ادامه این جلسه اعضای کمیته به بررسی و شناسایی نقاط آسیب پذیرو زمینه های بروز فساد پرداخته و راهکارهای لازم برای رفع احتمالی آن را ارائه نمودند

دیدار با مدیرکل پست استان کردستان

دو شنبه 31 اردیبهشت 1397
صومی مدیرکل و معاونان ثبت احوال استان روز سی ام اردیبهشت ماه در اداره کل پست حضور یافتند وبا وحیدیان مدیرکل پست استان کردستان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان کردستان، صومی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و همچنین تبریک انتصاب وحیدیان به سمت مدیرکل پست استان، برای ایشان آرزوی موفقیت کرد. مدیرکل ثبت احوال استان کردستان گفت: ارتباط و تعامل بین ثبت احوال و پست سابقه طولانی دارد که این ارتباط براساس اعتماد و اطمینان متقابل شکل گرفته است و اهمیت فراوانی درراستای خدمت رسانی به مردم دارد. وی با بیان اینکه ثبت احوال استان مصمم است تا پروژه کارت هوشمند ملی را سال جاری در استان کردستان به اتمام برساند، تصریح نمود: پست کردستان با راه اندازی دو ایستگاه سیار کارت هوشمند ملی می تواند ثبت احوال استان را در انجام این امر مهم یاری نماید. صومی ضمن استقبال از گسترش تعاملات با پست استان خاطرنشان نمود: در آینده می توان از ظرفیتهای پست در زمینه ارائه خدمات شناسنامه ای و تحویل کارت هوشمند ملی بهره برد. در این دیدار وحیدیان ضمن تشکر از حضور مدیر کل و همراهان، گفت: پست استان در ثبت نام کارت هوشمند ملی همواره سرعت و کیفیت ارائه خدمات را اعمال نموده است. وی ضمن اشاره به ارتباط سازنده پست و ثبت احوال درارائه خدمت به مردم، خاطر نشان نمود: پست استان آمادگی دارد در زمینه های ارائه خدمات شناسنامه ای و بحث خدمات الکترونیک با ثبت احوال همکاری نماید. در ادامه پس از بحث وتبادل نظر پیرامون مسائل فنی پروژه کارت هوشمند ملی به خصوص نظارت و تجهیزایستگاهها، از باجه ثبت نام کارت هوشمند ملی در اداره پست شهرستان سنندج بازدید بعمل آمد

تقدير مدير كل ثبت احوال استان کردستان از همكاران روابط عمومي

شنبه 29 اردیبهشت 1397
صومی مدیرکل ثبت احوال استان کردستان به مناسبت فرا رسيدن 27 ارديبهشت روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي در دیدار با همكاران روابط عمومي اداره كل، ضمن تبريك فرا رسيدن اين روز از تلاش ها و فعاليت هاي آنان تجليل به عمل آورد. به گزارش روابط عمومي اداره كل ثبت احوال استان کردستان، صومی در اين دیدار ضمن اشاره به ماموريت ها واهداف مهم اين اداره كل در سال 97، خاطر نشان كرد: هر سازمانی براي نيل به اهداف و برنامه هاي خود نيازمند برخورداري از يك روابط عمومي قوي و پوياست. وی افزود: امید است در آستانه یکصدمین سال تاسیس سازمان ثبت احوال روابط عمومی اداره کل تمامی ظرفیت ها و توان خود را برای ایجاد شناخت و آگاهی عمومی در خصوص این سازمان خدمتگذار به کار گیرد. مدیرکل ثبت احوال استان کردستان با نشاط و زنده بودن و ارائه یک تصویر واقعی و به دور از اغراق را از جمله وظایف روابط عمومی دانست. در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از همکاران شاغل در روابط عمومی قدردانی به عمل آمد.

بازدید مدیر کل از ادارات ثبت احوال بانه و نمشیر

پنج شنبه 27 اردیبهشت 1397
صومی مدیرکل ثبت احوال استان کردستان روز بیست و ششم اردیبهشت ماه از ادارات ثبت احوال بانه و نمشیر بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت احوال کردستان، صومی در این بازدیدها در جمع کارکنان حضور یافته و با تک تک همکاران دیدار نمود وضمن بررسی مشکلات، پیشنهادات و انتقادات مطرح شده، در راستای رفع مشکلات و کمبودها قول مساعد داد. صومی همچنین با حضور در بخشداری شهرستان نمشیر با محمدی بخشدار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد و ضمن بیان مشکلات ساختمان اداره ثبت احوال نمشیر، بر لزوم تامین اعتبار لازم جهت مرمت و رفع نواقص آن تاکید کرد.